Virkat lite! ;) :P <3

Ella om Gogermorgon, Godermorgon!! <333:
heter tränaren möjligtvis ESTERE? <3

svar: japp det gjorde hon! :D <33




Hej, det är fredag! jippie!! I morse hann jag inte blogga hade för mycket att göra! :( I alla fall, idag så var jag i skolan och då hade jag roliga lektioner! Matte, mentortid, elevensval och slöjd! Vi virkade och vet ni vad jag gjorde då? Ett par tofflor/sockor. Jag tänkte att dom kunde kanske passa min lilla syssling Teodor! :D


 Jag pyntade dom lite sedan så dom blev så här: (mörk bild :D)




I alla fall, nu sitter jag och myser lite med familjen, min pappa är i globen på hockey så det är bara jag, mamma och min syster :)

Vi hörs imrgon innan/efter träningen :) <33


Hejdå! <33




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress? detta stannar självklart mellan oss: (publiceras ej)

Din blogg? jag vill se hur du lever ditt liv! :

Vad har du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0